Nu jävlar!

2012-03-05 |20:30:33

Motivationen är tillbaka!
Jag är på topp & ska tametusan klara det här, jag ska gå ner mina kilon nu. Jag SKA gå ner.
Vägde mig nu på kvällen, vågen stod på 73,4.
Nu går jag ut med min vikt vilket är väldigt stort för mig. Målet är 65 kilo, så det är inte alltför långt dit men det kräver ändå motivation & kraft.
Startade på 79 för ca ett år sen, har inte kommit dit än men har gått upp en del sen i somras.

I sommar SKA jag ha shorts & tajt tshirt, det är mitt mål.
Att faktiskt må bra i mig själv, det är en jäkligt stor utmaning & jag ska tamefan klara det!

Från & med idag är det noll tollerans på socker & sötsaker hela mars månad. Det är för att få bort mitt enorma sötsug som tyvärr styr mig & ger mig ett hemskt impulsätande som jag verkligen vill få bort.

D stöttar mig i detta, det visade han tydligen när han nyss gick ut i köket & istället för att komma ut med chips/godis/glass så hade han fixat gurk-och morot-stavar.
Och, han beställde nyss ett motionsband från attract! Får det inom en vecka, så då ska jag ta låååånga promenader framför tv'n.
Tack underbara älskling,
Jag älskar dig <3

Är det någon som vill följa med? Inga sötsaker alls i hela mars & målet är att vara snygg i shorts i sommar.
Kom igen, träd fram så peppar vi varandra genom detta!

Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!