Solig dag med bejbsen

2012-03-23 |19:35:38

Jag & Leo traskade mot staden vid 10.30 någongång, där mötte vi upp Linda. Vi tog ett par varv på staden & inväntade Lina&Elvin och Linnea&Lewis&Lydia, för att äta lunch tillsammans. Efter att ha spanat in i stort sett alla lunchmenyer i stan så blev det Chili nam nam, mycket bra val av oss!
Leo & Lewis delade på nästan allt & det blev en liten puss där också, fina grabbarna <3 Elvin blev lite ledsen när
Leo tog en gurkbit från honom, men det gick över rätt snabbt. Gulle-Elvin!
Lydia låg & gosade i sin vagn under tiden, fick en söt bild på henne.

Nu har vi precis tryckt i oss pizza (bilder finns i tidigare inlägg) & nu ska Leo nattas, sen ska nog jag & D se en film eller något. Spelar inte så stor roll vad vi gör så länge vi får vara tillsammans & ta vara på vår egentid <3
Imorgon ska vi till Mkp & Leo ska få följa med morfar ut på landet för att se(& ev. Åka!) traktor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!