Tandläkaren!

2012-03-19 |10:22:15

Vi har precis kommit hem från Leos första besök hos tandläkaren, pga den lilla olyckan på dagis härom veckan.
Dom kunde inte se några skador på tänderna men antecknade att han hade varit där på undersökning, så det finns registrerat om försäkringsbolaget vill se det. Ungefär så.
Det gick jättebra, Leo fick sitta i mitt knä & dom tittade bara försiktigt på framtänderna.
Efteråt fick Leo en liten glittrig ödla, som han blev helt kär i!
Hela vägen hem i bilen höll han i ödlan & sa "hej ödlan!". Hjärtat smälter lite när gör såna söta saker, min lillprins.

Nu leker vi lite & snart är det dags för en liten tupplur för Leos del. Han var uppe med tuppen vid 06.20 & behöver en liten lur för att inte bli en surpuppa idag.

Försökte ta bilder när han lekte i väntrummet & en när han kröp igenom sin tunnel här hemma, men dom blev mest suddiga allihopa. Äh, ni får dom ändå! Och självklart en bild på nya tillskottet -Ödlan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!