Tiden flyger iväg!

2012-05-30 |09:42:08
Sitter & tittar igenom bilder från när Leo var en lite färsking & framåt..
Ser ni vad brun han är här? Tror han är 3-4 dagar på den här bilden, & gulsot hade han stackarn.
---------
En pyttekille i sin stooora säng, här är han kanske 1 vecka.
--------
Sen gick tiden rätt fort, 1 -2 månader tror jag han är här.
------
3-4 månader <3
--------
Här är Leo runt 6 månader & jag väger ca 10 kilo mer än vad jag gör idag..
-----
7-8 månader tror jag, söt kille som har lärt sig att stå upp.
-----
Här går det undan! 1 helt år är lillkillen här!
-----

1 år & 1 månad, en superglad kille som börjar få fler & fler tänder!
-----

1 år & 2 månader, äter glass i sommarstugan. Mums!
-----

1 år & 3 månader, glad kille som leker med sina leksaker.
------
ojoj, det finns så många fina bilder på den här killen.
Får bjussa på fler en annan gång, för nu ropar Leo på mig.
Ska försöka vila en stund så fort han somnat, illamåendet gör sig påmint hela tiden :/.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!