Eftermiddagen

2012-11-21 |19:13:04

Jag tog en snabbfika med frugan på stan, det blev en kladdkaka & en Chailatte för min del - åh så gott med en sockerkick!
Efter det plockade D upp oss, vi hämtade Leo & åkte & handlade på Maxi. Nu har vi precis kommit hem & D & Cim (vi släppte av fru hemma hos henne & plockade upp Cim istället) fixar maten som idag är hemmagjorda hamburgare! Gott!

Leo blev jätteröd inne på maxi & han hade varit det förut hos dagmamman också, lillkillen. Men han störs inte själv av det, han kliar inte & är inte varm/hängig. Dagmamman hade ringt 1177 & de sa att det kanske var djurallergi men Leo har inte klappar några djur alls på jättelänge.. Visst, vi tittade på kossor, en häst, en hund & en katt i lördags men sen dess har han ju duschat & han rörde aldrig något av djuren så det känns inte rimligt alls. Plus att vi var utomhus!

Jag & D börjar däremot misstänka värmeutslag eller något sånt, eftersom det kom inne på Ica & jaa, jag vet inte. Vi har köpt nytt sköljmedel extra sensitive & ska försöka tvätta igenom Leos kläder med det, ifall att han har blivit känslig mot vårat sköljmedel som vi alltid annars köper.

Usch svårt att inte veta vad det är!

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Cornelis & Konstantin

Vad konstigt! Hoppas ni kommer på vad det kan vara för något :) Kram!

2012-11-21 @ 19:50:27
URL: http://annaceciliat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!