Inte som vanligt

2012-11-23 |21:26:00

Jag har alltid avskytt alla sorters lakrits, så länge jag kan minnas tillbaka.
Under denna graviditet har jag däremot börjat gilla lakrits - djungelvrål för att vara exakt.
Frugan är nog ett av världens största fan av just djungelvrål, hon köper alltid med sig en påse när hon kommer hit. Jag tror hon ser djungelvrål som en mänsklig rättighet, haha.
Sist glömde hon sin påse och nu har jag gått & smygätit från den hela dagen, och nu har jag till&med hällt upp några i en skål. Jag sitter alltså i soffan och äter djungelvrål, frivilligt!
Det är till&med gott!


Herrejösses, vad händer med mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!