Måndag

2012-11-05 |16:42:33

Det har varit en lååååång dag, men kul & intressant!

De tömde mig på 4 rör blod på sjukhuset imorse vid 7.30, sen gick (!!) jag till min praktikplats & var där vid 8.
Dagen har varit full av intryck & vi har varit ute massor så jag är genomfrusen! Imorgon ska jag minsann ta med mog termosar, tjock jacka, mössa, raggisar....ja ni fattar!

Just det! Jag har idag faktiskt ätit blodpudding för första gången på säkert 13-14 år!! Det ni! Jag säger alltid att jag avskyr det om någon frågar & efter idag kan jag meddela att jag HATAR blodpudding. Men, jag ville inte vara ett dåligt exempel för barnen genom att matvägra så jag fick glatt trycka i mig en halv bit iallafall. Jag tuggade lite & sköljde ner med vatten, behöver jag nämna att jag drack 3 glas vatten till maten? Haha! Bra för järnvärdet iallafall, men ALDRIG mer! Fy faaaasen vad inte-alls-gott det är!

Puh, lång dag alltså!
Ligger nu i badet för att få upp värmen lite innan mina grabbar kommer hem.

Ikväll blir det tacos, jag är alldeles för slut för att orka laga avancerad mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!