Nybadad

2012-11-18 |17:54:51

Vi fick ett snabbesök av LinneaBe & Co, alltid lika mysigt att ses även om det bara var en kortis!
När de hade gått slängde vi in maten i micron (vi åt rester) & åt, sen fick Leo ta sig ett bad. Han busade en stund men sen ville han faktiskt gå upp helt av sig själv! I vanliga fall brukar man få tjata på honom OCH dra ur ploppen innan han skrikandes går upp ur badet.
Men inte ikväll, han borstade tänderna (med min hjälp) & sen ville han upp så han kunde se på "baanpogaaam".
Nu sitter han nybadad bredvid mig i soffan, men en nytvättad pyjamas på sig & han luktar sådär gott som bara Leo kan. Åh min lilla kille!


När Leo badade så passade jag på att ta lite kort på magen, åh så den växer!
(Vecka 31+4 idag)

Idag har även lillebror varit helt vild- hela dagen! Tror inte han har varit lugn en stund, & jag älskar det! Även om vissa sparkar är så hårda att jag får kippa efter luft så är det underbart att ständigt få bekräftelse på att han har det finfint där inne i sin vattensäng. Mys!

Tog även ett kort uppifrån på mig & lyckades få med en badande Leo också haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!