Rakt upp

2012-11-27 |21:51:34

Här ligger jag med magen rakt upp i vädret, haha.
Fru & David har åkt hem, vi (jag & fru) fick en del härliga skrattattacker haha!

Nu har jag fixat mig för natten, kikat in på Leo & gett honom en puss, målat naglarna & lagt mig halvt till rätta i sängen.
Så nu är det nightynighty för min del, klockan ringer 6.25 imorgon bitti.

Hoppas verkligen väderappen har fel om allt regn, jag testade mina stövlar igår på fsk & jag får inte på mig dom alls på vaderna längre :( vätskan i min kropp börjar slå till mer & mer nu, så himla trist.
Har inte heller någon regnjacka som jag kan ha längre, & att köpa en gigantiskt för 6 dagars praktik känns väldigt onödigt :/
Så, som sagt, hoppas hoppas att regnandet slutar nu!

Imorgon är det onsdag & det betyder ny vecka i graviditeten, helt otroligt! Det var ju nyss jag skrev så & nu har ännu en vecka svischat förbi oss utan att jag har märkt det alls.
Imorgon säger vi hej & smyger in i vecka 34, det låter så sjukt i mina öron. Vecka 34 är ju NÄRA bebis för mig, så att tänka att han snart är här är så overkligt! Men det är ju faktiskt sanningen, måste bara få in det i skallen också..

Åh lillebror så vi längtar!
Senast i morse pussade Leo på magen & sa "kom ut nuuuu", jag tror vi längtar en hel del allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!