Sista Aurorasamtalet

2012-11-07 |15:11:23

Check!

Hon informerade mig exakt om hur ett snitt går till & jag berättade att det var det jag ville ha. Att jag har tänkt & funderat massor men att det är mitt slutgiltiga beslut. Hon sa att hon såg att jag var bekväm & lugn i mitt beslut nu, och inte sådär oroad som förut när det bara var baserat på rädsla.
Och jag håller med!
Det är snitt jag vill ha, jag är bekväm med det. Punkt slut.

Hon önskade mig lycka till & jag skulle få en Läkartid om ca 3-5 veckor, då ska beslutet tas - om det blir beviljat eller inte.
Men jag vet att vi ska få samma läkare som sist & hon sa ju till mig & D att om jag kände att jag ville ha snitt efter alla samtal så skulle jag få det.
Så jag är inte jätteorolig, men längtar såklart tills det verkligen är färdigt & vi har fått ett datum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!