Tjuvstartar på 30+0

2012-11-06 |16:01:26
Imorgon går vi in i en ny vecka, & jag vetihundan om jag kommer ha tid/ork att skriva all info om just den veckan så jag gör det idag istället. Japp, jag tjuvstartar liiiite. 

Imorgon, onsdag, har är det vecka 30+0, alltså smyger vi in i vecka 31!
Helt otroligt, det känns som om det nyss var 20+0 & vi var halvvägs.. 
 
 
Bebis-info
Lillebror är ca 43 cm lång & väger runt 1800 gram,
livmodern når upp till revbenens undre kant nu.
 (inte så konstigt att jag känner honom sparka precis under brösten!)
 
 
Hur mår jag?
jodå, det funkar ändå rätt bra tycker jag. Visst, halsbrännan finns där hela tiden & när jag böjer mig ner så blir det tusen gånger värre. Har fått tillbaka lite illamående då & då också, hoppas det ger sig snart. Annars har jag inte ont eller så, blir lite öm i ryggen om jag har rört mig mycket under en dag/gått långt, men inte mer än så. 
Järnvärdet är ju hel-kasst tyvärr, så imorgon ska jag ju få lite järn rakt in i blodet så håll tummarna för att det gör susen! 
 
 
Här kommer lite bilder, dagsfärska så om man ska vara petnoga så är jag ju bara i vecka 29+6 på dom:

Jag är upp över öronen överlycklig för att jag fortfarande inte har sett skymten av några nya bristningar,wie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!