3 bilder

2012-10-18 |19:27:44

Jag & Leo har ätit pannkakor till middag, nu har vi borstat hand tänder & fått på honom pyjamas.
Själv har jag slängt in en maskin tvätt så jag har nu svidat om till min zipperall, där magen änsålänge får plats (pju!).

Vi fick även hem fina teckningar idag, som Leo hade gjort med fingerfärg hos sin dagmamma. En av dom var så oroligt fin att jag ska ta & rama in den- det är en med hans handavtryck!
Nästan så man vill använda de till en tatuering någon gång i framtiden, så fin tycker jag att den är! (Jag älskar handavtryck, det är så vackert!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!