Godnatt

2012-10-25 |22:51:21

Vi har möblerat om lite i vårat sovrum, flyttat sängen & byrån. Vi har även tagit in kontors-hörnet (dvs datorn + skrivbord) hit, så snart är det fritt fram att inreda inne i lillebrors framtida rum. Mysigt!

Det är fortfarande lite rörigt här i vårat sovrum, men jag bjussar på en suddig bild från sängen. Där ligger jag alltså nu, snygg som få! Haha!

Så, det är dags att sova nu. Imorgon står ännu ett Aurorasamtal på min to-do-list, ska bli skönt faktiskt. Efter det samtalet kommer hon att skicka en remiss till läkaren på sjukhuset igen, förhoppningsvis får jag en tid rätt snart & blir beviljad mitt snitt. Hoppas!
Även om det var otroligt skönt att få bearbeta & prata om hur förlossningen med Leo var, så har det inte ändrat hur jag känner. Jag vill fortfarande ha ett snitt & jag är säker på det, punkt slut. Jag är bekväm i mitt val & hoppas att det blir beviljat utan problem.

Övriga saker på min to-do-list är att skjutsa mina killar till jobb/dagmamma, skriva klart min digitala presentation & städa här hemma (är det fredag så är det!).
Hoppas att tröttheten är inom kontroll bara, så jag inte behöver sova imorgon em..

Nej, nu är det sovdags! Till&med D verkar tänka att han ska sova i sängen & inte soffan! Det ni!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!