Nu tar jag helg!

2012-10-19 |13:28:11
Efter ett par timmars intentivt (jag svär att jag såg en gnista på tagenterna där emellanåt!) skrivande på den där dumma uppgiften så har jag nu skickat in den. 
Det får bära eller brista nu, huvudsaken är att jag har försökt & att jag får kritik så jag kan lära mig.
Försöker intala mig själv det iallafall, annars hade jag nog suttit med den där uppgiften tills nästa vecka..

Nu ska jag hoppa in i duschen & skrubba mig ren, har svettats som en gris under skrivandet, sen ska jag unna mig lite choklad som ligger i kylen & väntar. 

Sen packa, för ikväll åker vi mot D's pappa & familj, det ska bli himla mysigt. Vi har inte träffats sen jag fyllde år i mitten av augusti, så det var minsann ett bra tag sen. 
Hoppas lillebror är medgörlig & vill sparkas lite om någon av dom vill känna, alltid lika mysigt. 


Nej, nu ropar duschen på mig! 
 
Heja mig, nu är det fredag & heeeeeeeelg! 
 
 
 
En glad, osminkad & sjukt svettig tjej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!