Godmorgon

2012-09-02 |09:37:12

Igår la jag mig vid 22tiden, somnade nästan på en gång men vaknade vid 23.30 av att Leo gallskrek från ovanvåningen (han sov hos mormor & morfar i deras rum), Det tog en bra stund innan han lugnade sig & jag fick bokstavligen hålla i mig för att inte gå upp & krama om honom.

Frågade mamma imorse vad som hade hänt & då hade han tydligen drömt mardrömmar, usch mammas lilla kille.
Hoppas att det var en engångsföreteelse så han slipper dessa mardrömmar nu, det var så hjärtskärande att höra honom skrika & gråta sådär..

Leo & hans mormor gick upp lite efter 6 medans jag sov till 8tiden - himla skönt att få sova ut!
Vi har ätit frukost & jag har tagit en dusch, man får passa på när man har någon som kan passa den lilla ligisten haha.
Nu tittar vi lite på Pippi, den tecknade versionen för lite omväxlings skull!


Vi har nog inga särskilda planer för dagen då vi glömde ta ur Leos barnstol ur vår bil igår. Så det får bli en lugn dag med ev en promenad till lekparken om vädret tillåter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!