Godnatt

2012-09-26 |23:21:37

Jag & räkan har lagt oss till ro i sängen, dags att dejta John blund ett par timmar.
Imorgon är det skola igen, föreläsning & komplettera ett arbetslagskontrakt som vi gjorde tillsammans hela gruppen.

Idag har räkan busat på som tusan i magen, helt underbart mysigt! Han sparkade till precis vid underkanten av bh'n så han har nog väldigt gott med plats där inne änsålänge. Nu känns. Jag ibland hur hela hans kropp vänder & vrider & jag kan inte annat än älska att känna honom röra sig där inne.

Leo pratar massor om lillebror, även om han inte riktigt förstår vad det innebär så tror jag att han är glad för det & längtar. Till dess att lillebror har kommit får han fortsätta kalla mamma för "tjockis" haha!

Näe, nu är det sovdags, ögonen ramlar ihop hela tiden!
Har tagit en halstablett & nässpray, hoppas få slippa gå upp & behöva ta halsbrännatablett & host-tablett..


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!