Städtant

2012-09-28 |12:13:14
Idag har jag varit SÅ duktig, och klockan är bara 12!
Jag har hunnit skriva det sista på min examination samt STORSTÄDAT hela lägenheten!
Städningen tog ca 2,5 timme, så mitt högerknä ser inte ut som en handboll längre utan har börjat likna en fotboll.. aaaj, jäkla leder att svälla upp & göra ont såhär på hösten..Blä!

Nu ska jag värma lite mat från igår, flygande jakob blir det. Mums! Sen ska jag bara slappa & kanske sova en stund innan det är dags att åka & hämta Leo från dagmamman. 
 
Ikväll är det fredagsmyyyyys!
 
Skriver från datorn för en gångs skull, så här får ni en gammal bild på Leo (eller,gammal & gammal, den är från i början av sommaren), åh vilken sjukt fin kille vi har <3
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!