Aaaaaaaaj

2013-04-14 |07:59:09

Natten har varit hemsk..
Jag har en sån förjävlig mensvärk som gör ondare än någonsin, Leo hostar & krånglade mellan sin säng & vår säng med start vid 2 inatt, Max vaknade vid 5 & ville då gå upp. Så jag har varit vaken sen 1.30 ungefär & innan dess sov jag knappt pga smärtan i magen/ryggen.
Usch, vill bara ta ett varmt bad & sen lägga mig & sova i hundra år eller så.

D är på jobbet nu & jag är ensam hemma med en huligan & en smågrinig bebis, plus den fruktansvärda mensvärken & sömnbristen.. Efter att D har slutat (förhoppningsvis rätt så tidigt) så skulle vi åka till barnens farmor & Co. Men jag tror faktiskt att jag kommer stanna hemma, kan knappt röra mig pga smärtan.
Blä, ingen rolig dag idag!!

Har placerat Leo framför en film som jag köpte till honom för längesen, åh vad jag älskar teknikens under ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!