Kisspojken

2013-04-27 |19:41:54

Haha just det!
Förut var frugan här en sväng på en kopp kaffe, så skulle jag byta blöja på Max.
Jag lägger honom i vår säng & håller upp hans ben som man gör när man ska ta bort en blöja & sen sätta på en ny. Så när jag håller i hans ben & ska lägga dit den nya blöjan så säger jag till Therese (frugan) "haha jag är alltid så rädd att han ska kissa på mig när jag gör såhär!".

Vad händer då?
Jo, Max kissar!
MEN, eftersom jag håller i hans ben så kommer inte strålen på mig utan på honom själv. Närmare bestämt hans ansikte & i (!!) hans mun!
Usch stackars liten & ändå, som den onda mamman jag är, så började jag asgarva! Det såg så otroligt roligt ut & hans chockerade min var oslagbar, haha!
Det var inte mycket kiss som kom i munnen på honom men ändå, usch lilla skrutten.

Behöver jag ens säga att det blev ett bad på direkten för hans del?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!