Morgonpromenad - check!

2013-04-17 |11:04:31
Imorse glömde jag packa ner Leos regnkläder så D ringde när han var påväg till jobbet & informerade mig om att det är ju faktiskt blött ute fortfarande, även om solen skiner.. 
Så, jag & Max fick ta vår promenad tidigare än vad jag först hade tänkt. 
 
Vi gick med Leos regnkläder till hans förskola & sen tog vi en härlig runda i solen. Max sov hela tiden & jag lyssnade på en P3 Dokumentär, älskar verkligen att lyssna på dom. Denna gången lyssnade jag på dokumentären om mordet på Engla, usch det är så hemskt! Var så nära att börja gråta, att förlora sitt barn måste vara det värsta som man någonsin kan vara med om! Fy fasen för såna människor som gör sånt.. Hu!
 
Nu är vi iallafall hemma, jag & Max. Lillkillen ligger på en filt på golvet & tränar lite i sitt babygym & jag ska ta tag i det där examinationsarbetet som MÅSTE vara färdigt & inlämnat på måndag.. Puh! 
Bara att ta mig i kragen & skriva, referera & reflektera allt vad jag kan om Pedagogisk Dokumentation.
 
 
Ni hejar väl på mig? 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!