Nattning from hell

2013-04-23 |20:44:52

NU har barnen somnat. Kvällens nattning tog närmare TVÅ timmar.
Leo har skrikit i ungefär 1h & 57 minuter av dessa 2 timmar.. Han har även bitit, slagit, spottat & sparkat på både mig & D. Jobbigt säger ni? Mja, testa att lägga till en GALLSKRIKANDE Max på detta. Då får ni vad som är jobbigt.
Usch nej fy jag är helt slut.

Max somnade efter en bra stund, D lyckades söva honom så nu ligger Max i mitten av vår säng så det blir spännande att flytta honom till hans egen säng sen.. Och Leo?
Mjo, Leo sover i skitiga strumpor & en smutsig tröja. Jag är bara glad att jag faktiskt kunde byta blöja på honom & dra några drag med tandborsten i hans mun innan jag fick nästintill brotta ner honom i hans säng. Där fick jag sen ligga & hålla i honom tills han lugnade ner sig ungefär ett halv hekto.
Efter det så varvade han ner lite & vi läste saga, sen tog det ytterligare en bra stund innan han faktiskt somnade.


Som sagt, helt slut mamma & pappa här!
Nu blir det en kopp te & en kanelbulle för mina sista points för idag, för det är jag tametusan värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!