Nästan klart!

2013-08-30 |20:34:06

Idag har jag städat & slängt sopor hela dagen, från 9-17.

(Hann med en snabblunch på golvet med frugan, som sen hjälpte mig att slänga sopor på en återvinningsstation. Tack!)

Blä jag vill inte skura/torka i/på skåp på väldigt väldigt länge nu!
Ändå hann jag inte helt färdigt, puh. Vid 17 var jag tvungen att hämta Leo, sen åkte jag & handlade lite med barnen för att sen komma hem. Väl hemma slängde vi ihop en pannkakssmet & åt middag, sen var D världens gulligaste & åkte iväg till gamma lgh för att fixa det allra sista. Tack underbara älskling!

Jag har precis lagt barnen nu, Max gnällde tusen ggr om & somnade inte förrän jag stod & klappade/drog löst med naglarna i hans hår (förstår ni hur jag menar?). Skruttfisen.
Leo & jag skulle mysa i soffa framför fångarna på fortet men efter att jag fick stå inne hos Max i 10 minuter så möttes jag av detta (se bild).
Åh älskade Leo, mammas fina kille med sååååå mycket stark vilja att man bara vill dunka huvudet i väggen ibland (mitt huvud alltså!).


Ska bära honom till hans säng & sen inta soffläge. Jag ger blanka faan i alla kartonger just nu, måste få sitta ner två sekunder känner jag.

Imorgon jobbar D, jag & kidsen är hemma ska fixa lite. På em/kvällen kommer mina föräldrar & äter middag, min underbara mamma fyller nämligen år imorgon! Hipp hipp hurra!

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Gullungen

2013-08-30 @ 20:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!