Morgon

2013-12-04 |08:41:37
Leo somnade när han & pappa D kom hem igår, han ville inte ha någon mat utan ville bara sova så vi lät honom. Kl 6 slog han upp sina blå & ville ha gröt till frukost. När jag kokar gröten får han ont i magen & börjar hosta, sen kräks han nästan & sen somnar han om.. 
Usch mammas kille. Dock ingen feber men han fick vara hemma idag iallafall. 
Just nu sover han lite halvt i soffan, & Max sover i sin säng. 

Jag ska ta tag i pluggandet! 

Senare har jag lovat att vi ska baka pepparkakor, det gjorde Leo lite gladare för han blev verkligen jätteledsen när vi sa att han inte fick gå till förskolan idag. Skrutten.




Ignorera allt stök runtom... 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!