Förmiddagen

2013-02-05 |11:57:05

Besöket på Bvc gick bra, Max växer så det knakar! Han är nu 55 cm lång & väger 5015gram,stora killen!
Pratade även med Bvc-tanten om nätterna & att det verkar som att Max har jätteont i magen, hon trodde det ev kunde vara lite kolik & rekommenderade oss att testa minifom eftersom sempers magdroppar inte har haft någon riktig effekt. Så jag har nu köpt minifom & gett Max den första dosen, håll tummarna att detta hjälper!


Efter Bvc ville jag inte bara gå hel & rulla tummarna så jag tog en härlig & svettig promenad till Ica Maxi. Där handlade jag lite ersättning, blöjor & sånt. Sen promenerade jag & Max hemåt, nu har vi precis kommit hem.

Jag var inte så hungrig men måste ju äta något eftersom det är lunch-tid, så jag blandade lite kesella med frysta hallon som jag tinat, sen skivade jag lite bananer till. Mums & väldigt mättande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!