Fredag

2013-02-01 |17:50:17

Mitt humör är litelite bättre nu, skönt. Usch för att vara smådepp!

Nu tar vi fredag här hemma, hemmagjord pizza står på menyn & kanske lite fredagsmys efteråt.

Idag har förresten Max namnsdag, grattis älskade unge! Jag har dagen till ära hämtar ut en gratis body till honom på Lindex, fanns bara tråkiga kvar så jag tog en enkel vit"randig".

Har även nyttjat lite av mitt presentkort på H&M, testade ungefär 7 par jeans utan framgång (dallermage plus att ha gått upp flera storlekar är INTE kul!!) så det blev ett par tights & ett linne.
Skönt med lite nytt!

Kommentarer
Postat av: jossan

Tack så mycket marre!ska bli väldigt spännande!:-) tackar, får se vad det blir för skrutt;-)! Roligt att följa er på din blogg :-)! Kram

2013-02-01 @ 18:53:24
URL: http://josefinedman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!