Helt slut

2013-02-06 |21:38:40

Huvudet dunkar, jag är övertrött, Leo & jag har bråkat HELA dagen efter att vi kom hem från förskolan. Leo har helt slutat lyssna på mig, han lyssnar på alla andra utom just mig. Vad jag än säger så ignorerar han det & det gör mig så jäkla ledsen & arg på honom. Därav massor av bråk mellan oss idag.. Usch tråkig dag!

Nu är vi hemma från D's mamma som är gullig & passar Leo imorgon när han är ledig från fsk & jag måste vara i skolan. Tack!
Var jobbigt att lämna Leo där när vi har bråkat så mkt idag men vi pussades & kramades & sa "jag älskar dig" till varandra så inga sura miner nu iallafall.

Jag har duschat & gjort matlådor till mig & D, nu har jag precis ätit lite kvällsmat i form av kesella med hallon & banan plus ett glas mjölk. Gott & inte alltför onyttigt!

Max sover äntligen, jag oroar mig mer & mer för kolik då han nästan bara somnar när man bär honom & vaggar/gungar, men så fort vi lägger ner honom så vaknar han nästan alltid. Usch mammas hjärta, hoppas minifomen börjar ge effekt ordentligt snart!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Prova det så kallade kolikgreppet. Lägg honom på underarmen på mage å huvudet mot din armbåge. Svårt att förklara.

2013-02-07 @ 07:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!