Luuuugnt

2013-02-11 |10:49:07

Leo tittar på sin 4e film tror jag, haha. När man är sjuk så FÅR man faktiskt titta på film hela dagen, så det så. Han har fått massor av kall saft & lite vindruvor, skönt att se att han får i sig något trots febern.

Max sover i babysittern, han gav mig sitt första leende förut i morse! Underbart! 4 veckor & 4 dagar gammal, duktiga killen! Det värmde enormt i hjärtat att få lite bekräftelse på allt gulligullsnack jag pratar med honom, haha.

Nu ska jag värma på det som blev kvar av ugnspannkakan igår så vi får i oss lite lunch, sen ska jag försöka lägga Leo en stund så han får sova ordentligt & inte bara nicka till lite framför tv'n.
Själv har jag hunnit läsa ett kapitel i en bok som ska läsas i skolan, heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!