Sjuklingen

2013-02-11 |14:39:15

Leo skulle minsann INTE sova middag förut, däremot la han sig under sin stol i köket & skulle sova där.. Haha, sötungen!
Till slut fick jag med honom till hans säng & där somnade han faktiskt i nästan 2 timmar. Skönt för honom, men nu är han däremot jättesnorig & nyser en del så det är en riktig förkylning som är påväg att bryta ut.
Blir så jäkla rädd för att han ska smitta Max & att Max ska få RS, usch hemska tanke!

Just nu har Leo fått en liten miniglasspinne, en isglass som är skönt för halsen som han säger att han har ont i. Ska försöka få i honom någon macka eller så sen så han får något mellis-aktigt iallafall då han knappt åt hälften av lunchen.

Kommentarer
Postat av: 21 år , mamma till William & Ellie

Ååå va läskigt att Leo är sjuk när Max är så liten, det är väl det värsta med att ha dem större på förskola när dem små är under 6 månder, de drar hem mycket skit och ibland då RS som är läskigt :(

Hoppas inte Max blir smittad och om att de blir bara lindrig snuva =)
kram

2013-02-11 @ 15:45:40
URL: http://www.mittlivv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!