Äntligen

2013-01-31 |21:25:34

Max sover äntligen, D lyckades på något magiskt sätt att lugna honom då han nästan har skrikit/gråtit konstant sen jag kom hem idag.
Usch det gör så ont i hjärtat att se honom ha ont/vara ledsen.
Köpte sempers magdroppar förut idag, så hoppas hoppas dom hjälper nu.

Plus att när Max skriker så går uppmärksamheten endast till honom & Leo kommer lite i skymundan, något som gör helt extremt ont i hjärtat.

D sa att Leo var jättemysig hela dagen, men så fort jag kom hem så kom trotset & gnäll-Leo fram. Plus att Max bara skriker.


Nej fy, just nu känner jag mig som världens sämsta mamma någonsin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!