BVC

2013-01-21 |16:45:38

Vi har idag varit på vårat första Bvc-besök med Max.
Vi gick dit tillsammans, Leo i ena vagnen & Max i den andra.
Det var en alldeles lagom promenad för mig, var rätt slut när vi kom tillbaka hem.

Hur som, Max hade gått upp bra så det kändes skönt.
Han väger nu 3840 gram & bvc-sköterskan fick hans längd till 52,3cm så han är i stort sett lika lång som när han föddes men har nu gått upp bra i vikt. Bara litelite kvar till hans födelsevikt, skönt!

Pratade lite med henne om att vi helt har gått över till ersättning då han aldrig blev mätt efter mig & hon sa att sålänge han blir mätt så kvittar det hur. Jag vet ju att det är så men det är ändå så himla skönt att få bekräftelse från någon annan att det är rätt val vi har gjort.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!
Mailade dig för någon dag sedan, läs gärna om du har tid!

Mvh Sandy

Svar: Jag hittar inget mail, försök igen? :)[email protected]
Märy

2013-01-21 @ 19:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!