dålig uppdatering

2013-01-30 |17:36:54
ojoj, dagen har gått i ett!
 
efter frukosten pratade jag & leo med mamma på skype, sen åkte vi till Oxelösund för att sälja en lektunnel som låg & samlade en massa damm. Efter det bar det av mot stan igen, där vi handlade på Ica Maxi. 
Sen hem & mars i säng med oss som behöver en tupplur på dagen (dvs leo & mig, max sov redan & D spelade en stund), nu har vi vaknat & jag har precis tagit en lååååång välbehövlig dusch. 
 
Snart kommer Fru & David hit, det blir middagsmys med dom ikväll. 
Leo sitter i mysmorgonrock efter ett bad, han ser så liten ut när han har morgonrock haha. 
Pappa D & Max sover lite, ska nog väcka dom så iallafall D är vaken när vi får besök. 


sådärja, det var vår dag i turbofart! 
Hur har er dag varit? 
 
Imorgon ska jag till skolan för första gången sen innan Max kom, alltså på första föreläsningen. Ska även ta med mig Max, hoppas hoppas han har en bra dag & inte ont i magen så han skriker en massa. Fast äh, i värsta fall får jag bara gå ut från telebild-salen & gå iväg lite. Inte SÅ farligt ju. 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!