Ensamma hemma

2013-01-15 |17:36:32

Pappa D är iväg & skottar snö hos ett äldre par som han brukar hjälpa med just sånt, så jag är ensam hemma med småkillarna. Lite läskigt, men ändå himla mysigt.

Jag & Leo har ätit mellis i form av knäckemackor & yoggi, mums säger vi!
När vi var klara så började lillebror knorra lite så då var det hans tur att äta mellis, i form av bröstmjölk & ersättning som efterrätt.

Nu myser vi alla tre framför den tecknade versionen av Karlsson på taket, haha jag tycker den är så otroligt dåligt gjord men Leo är helt fastklistrad så antar att den går hem hos honom.

Snart kommer moster Jessa hit på middag & fika, det blir en svensk klassiker idag ; falukorv med stuvade makaroner!
(Själv avskyr jag stuvade makaroner så jag kör på vanliga till mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!