Godmorgon

2013-01-01 |10:42:33

Idag är det alltså 1 januari, vi tog sovmorgon hela familjen & Leo väckte oss inte förrän 8.30! Det ni!
Tacksamma för denna sovmorgon så gjorde vi frukost & åt tillsammans alla tre, D börjar senare idag - skönt!


Nu leker Leo med sina leksaker som på något konstigt sätt är placerade överallt i lägenheten.. Jag kan liksom hitta leksaker när jag sitter & kissar, så dom är verkligen överallt!
Hur som, det blir en lugn dag idag (chockerande va?) då mina ljumskar fortfarande gör läskigt ont stundvis.

Tur att vi har världens bästa lilla kille som är gosig & väldigt förstående för att vara en 2,5åring. Just nu låtsassover han bredvid mig i sängen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!