Just nu

2013-01-05 |09:28:10

Usch det var en hemsk natt inatt. Leo kom in till oss vid 1-2 någon gång, han gnällde & grät massor. Så han fick krypa upp hos oss, men ville bara ligga jättejättenära mig nu eftersom han är så otroligt mammig just nu. Så det slutade med att han tog hela min plats & jag nästan ramlade ur sängen.
Till slut gav jag upp & la mig i soffan, där jag fick kanske 2 timmars sömn totalt. Vid 6 kom Leo ut i vardagsrummet & tände taklampan & sa att han ville ha frukost..
Blä, ingen kul morgon!

Hur som så lyckades vi gosa en stud i sängen tills pappa D skulle upp & åka till jobbet.
Nu är moster jessa här, vi har precis ätit frukost & nu kikar vi på film. Arthur tror jag den hette, påminner lite om Ett småkryps liv eller vad den nu hette?

Jag multitaskar & ska sy igen ännu ett hål i mina tights. D skrattar åt mina lagningar i mina tight eftersom jag är så otroligt dålig på att använda nål & tråd, det blir alltid fel & går upp på några dagar.. Hm, nej jag är INTE huslig för fem öre! D brukar fixa med sånt men nu har jag börjat försöka själv så jag kanske lär mig någon gång.
Heja!

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Du var likadan när du var liten,skulle alltid sova hos mamma

2013-01-05 @ 10:00:30
Postat av: Mamma/Mormor

Vikt 3890, längd 49 cm

2013-01-05 @ 10:13:38
Postat av: fru

Jag gissar på att den där i magen är 3888 tjock och 53 äpplen lång (med tre äpplen långa fötter)!

2013-01-05 @ 11:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!