Komplett

2013-01-12 |16:07:12

Fru & David kom hit med Leo förut, sen tittade även moster jessa förbi en snabbis (mest för att hälsa på Leo då hon,som David, inte diggar bebisar haha). Frugan fick hålla lite & Max somnade nästan på en gång då.
Efter en stund åkte fru & David, strax därefter åkte moster också hemåt.

Hur har det gått med första mötet mellan Leo & Max då, undrar ni?
Leo har pussat på Max, sagt att han ska följa med till hans rum & nyss hyschade han på mig & D för att "lillebror sover! Tyst!".
Så det går väldigt bra med bröderna, jätteskönt!

Just nu har vi ätit mellis, Leo var lite fundersam över att Max inte ville ha macka men lät det vara efter ett tag.
Nu spelar Leo lite på iPaden, D diskar efter mellisen, Max ligger innanför amningskudden & sover efter att ha ätit från mig plus ersättning, jag sitter i en fåtölj & tar det piano.
Summan av kardemumman ; vi har det rätt så mysigt & familjen är nu komplett! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!