Max

2013-01-11 |09:32:13

Vi blev väckta vid 7.30 någon gång, jag har knappt sovit alls inatt så är som en zombie just nu.
Snittet ömmar en del men fick en morfinspruta i låret för det förut så det är bättre nu. Annars är jag mest sjukt trött & lite yrslig fortfarande, men inte så konstigt ändå. Har ju sovit dåligt och förlorade en del blod under snittet, inte mer än vad som anses normalt men ändå.
Äh det går åt rätt håll iaf!

Nu har vi ätit grattis-brickan som vi valde att få idag istället för igår kväll, jag har suttit upp & stått upp (ska få ta ut katetern sen & gå lite, skönt!) och nu gosar jag & Max i sängen. Han ligger på mig & är helt däckad, sötknorren.

Kl 10 kommer barnläkaren så där någon gång ska vi gå så han får kolla på Max & se att allt är som det ska vara.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh lilla söta pluttisen!! Han är ju galet lik Leo!!

2013-01-11 @ 10:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!