Suddiga magbilder

2013-01-02 |13:06:39

Jag sitter i vår säng & kollar på Stalkers på viaplay(vi testade det istället för netflix, men fy fasen vad dåligt det är! Nej tacka vet jag netflix!).

Hur som, jag sitter iallafall här & tänkte att jag kunde ju ta någon/några magbilder på dagens mage. Men är alldeles för lat för att resa mig upp så dom blev sittandes.

Idag är det alltså vecka 38+0 & lillebror är färdig där inne. Nu fettar han bara på sig lite, tjockisen.

Tänkte att ni kunde få gissa lite, datum är ju kanske lite dumt då jag faktiskt vet när han ska komma om han inte väljer att komma tidigare såklart.
Men vikt & längd vet jag ju inte, & inte ni heller.
Vad tror ni? Hur lång & hur tjock kommer lillebror vara när han kommer?


Själv tror jag på något mellan 3700-3800 gram & 52 cm lång.
(Leo vägde 4030 gram & var 52 cm lång)

Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Minéa och gravid med lillebror

Jag tror att han väger 3825 gr och är 51 cm :)

2013-01-02 @ 14:55:38
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se
Postat av: Nina

Jag tror 3750 gram och 52 cm

2013-01-04 @ 10:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!