Härlig dag

2013-07-09 |22:06:01

Efter en helt underbar dag på ALV så beställde vi pizza som vi tog med oss tillbaka till stugan.
När pizzorna var uppätna så tog vi mammor med oss kidsen till lekparken här på campingen, där fick barnen göra av med all energi de hade kvar. Sen var det tandborstning & sagoläsning & efter bara en liten stund så snarkade båda barnen gott i sina sängar.

Vi vuxna sitter & spelar kort & äter godis/chips/ostbågar utanför.


Jag vet att jag tjatar, men åh så underbart det är med semester!

Men åh så jag saknar vår lilla skalleper-dreggel-skrutt-bebis!
Vår finaste lilla Max, längtar tills vi får pussa & krama på dig igen skruttunge.


Nu, fortsätta spela kort & sen är det sovdags.
Bjuder på en bild på Leo när vi tittade på Emil förut idag, det var jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!