När ska det vända?

2013-07-02 |01:40:44

Blä jag orkar inte!
Max har gnällt varje halvtimme fram till 00, sen var han klarvaken i 40 minuter.
Sen har han legat mellan mig & D, & bara gnällt & korvat sig.
Nu fick jag äntligen i honom lite ersättning plus ett litet mått med sinlac grötpulver(googlade mig fram till att man kan göra välling på det så testade att ha i lite i ersättningen så det kanske mättar lite mera), han åt kanske 110ml. Väldigt lite men bättre än inget tänker jag.

Nu hoppas jag han somnar, la honom i hans säng nu eftersom han faktiskt sover bättre där.


Ska också försöka sova nu, ifall att han vaknar om 30 minuter igen....



När är det vår tur att få en bebis som sover hela nätter?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej. Måste bara fråga om ni har fått information om att det är väldigt vanligt med sojaallergi tillsammans med mjölkallergi? Tänker att det kanske är det som spökar för eran lille annars.

2013-07-02 @ 22:49:48
Postat av: Johanna

Hej! Ville bara fråga om det är någon som har informerat er om att det är väldigt vanligt med sojaallergi i samband med en mjölkproteinallergi när man är under två år?
Tänkte om det är det som spökar för eran lille?

2013-07-03 @ 11:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!