Typ en paus

2013-07-03 |20:48:09

Max är verkligen JÄTTESNORIG så därför får bloggen verkligen komma i andra hand just ni.
Äntligen har han somnat efter mycket vyssande, matande, rapande, bajsande... Usch lillskrutten blir liksom aldrig nöjd, men förstår det. Snoret bara rinner, det riktigt bubblar om honom när han försöker andas.

Nu har jag fått i honom en flaska ersättning, han har även fått en Ipren eftersom han är lite varm & jag har "duttat" lite flytande Alvedon på hans tandkött ifall att tänderna också spökar. Plus sugit ut snor & gett koksaltslösning. Vi har även höjt huvudändan på sängen med böcker plus n handduk under huvuddelen på hans madrass.
Nu känns det som att vi inte kan göra så mycket mer?
Om någon vet något mer vi kan göra för att underlätta för honom så berätta gärna, vi tar tacksamt emot ALLA tips som finns!

Snart är det sovdags för oss också, känner i hela kroppen att den här natten om möjligt blir ännu värre än föregående.....

(Ni får en bild på en däckad kille i bilen förut idag)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej. Jag har försökt att kommentera flera gånger med det verkar inte som att det fungerat.. Prövar en gång till nu. Har ni fått rådet att plocka bort all soja oxå från Max kost? Det är väldigt vanligt att de hänger ihop med mjölkproteinallergi tyvärr när barnen är små.

2013-07-03 @ 22:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!