BVC 6 månader

2013-06-28 |11:37:44

Eller ja, 5 månader & typ 2,5 vecka om man ska vara petnoga.

Hur som, Max är numera en stor kille på 70,5 cm & han väger 8850 gram! Som sagt, STOR kille nu. Men fortfarande jämn & följer sin egen kurva jättebra - skönt!
Allt annat var bra, han flinade & flörtade med Bvc-tanterna haha.
Sprutorna gick fort & han grät bara en pytteliten stund efteråt, sen skrattade han till åt en bvc-tant så det gick över väldigt snabbt.

Nu har han fått käka lite & nu sover han, gullungen.
Jag ska också äta lite lunch & sen vila ögonen en stund jag med faktiskt.

Usch, titta på plåstret på ena låret, mammas lillfis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!