En sån kväll!

2013-06-07 |22:11:02

Ja jösses, jag trodde kvällen var slut efter Shrek & vi hade nattat Leo & Max. Men icke då, D kom på att vi kanske skulle slå till & flytta in Max grejer i hans rum & även testa att låta Max sova där inatt.
Sagt & gjort, nu har vi burit & grejat en bra stund & fint blev det!
Max sov hela tiden i fatboyen, tog en bild på det också. Haha sötungen!

Max sover änsålänge som ett litet barn (höhö) i sin säng i sitt eget rum! Han har en myslampa i fönstret så jag inte ska behöva tända taklampan om jag måste gå in dit inatt eller så.
Det blev verkligen jättefint i hans rum, är supernöjd med tapeterna vi valde också. Vita med skimrande medaljonger på.

Tog några bilder, men det är mycket finare än på kort.
Hur som, nu har vi plockat rent det mesta i vårat sovrum också - åh en sån befrielse! Äntligen kan man GÅ till sängen utan att behöva åla/krångla & vrida sig. Härligt!

Nu ska vi kika lite på netflix en stund & sen är det sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!