Inte somnat än

2013-06-21 |04:03:33

Max gnäller nonstop, han har fått ligga i resesängen men även hos mig men inget duger.
Tog nyss tempen på honom, den visade 39,6 grader. Usch min lilla skrutt, det gör ont att se dig såhär.
Han har fått en supp nu, men efter bara några minuter så kommer det världens rinnigaste bajsblöja. Men har läst att suppar tas upp av kroppen väldigt fort (på några sekunder?) så tror han fick i sig det han behövde av den innan bajset kom. Hoppas det iallafall.
Har fått i honom lite vatten, ersättningen dissar han helt nu.

Undrar om det är tänder på gång eller om han "bara" är sjuk?
Hur som så tycker jag att det kan räcka nu, imorgon (idag) är vi inne på tredje dagen med feber & jag vill inget hellre än att den ska försvinna nu!
Usch jag hade tusen gånger om tagit hans feber istället för att han skulle ha det.. Mammas lilla hjärta..


Nu verkar han ha slumrat till, la honom i resesängen igen eftersom han bara blir ännu varmare av att ligga bredvid mig.
Jag ska också försöka sova lite, känner mig nästan småfull av tröttheten..

Yeey, kul midsommar hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!