Lycka & ett beslut

2013-06-20 |14:53:35

Åh! Jag fick på mig ett par shorts som jag inte ens fick upp över halva låren för några månader sen, underbar känsla!

Jag har ca 10-12 kilo kvar till mitt viktmål(har slarvat en del sista veckan så har helt säkert gått upp något kilo), och det får ta den tiden det kommer ta.
Jag har tagit beslutet att det ÄR sommar & snart semester, jag kommer räkna min pp så gott jag kan men jag kommer också ha "fusk-dagar".
För det förtjänar jag & det är vad jag vill. När D's semester är slut så är det stenhårt igen & då blir det låga powerwalk/promenader igen, i höst ska jag nå mitt mål.
Men jag har faktiskt accepterat att det blir i höst, inte i sommar. För jag vill njuta helt & hållet av vår första sommar som D har en riktig semester & jag är mammaledig = massor med kvalitetstid med våra underbara barn & framför allt med varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!