Matchar

2013-06-21 |13:08:07

Jag matchar mina sjukt bleka ben med ett ljust nagellack, lika bra tänkte jag.

Max har fortfarande feber men den verkar gå ner en aning nu. Hoppas!
Däremot så sover han knappt alls, absolut inte mer än 15 min i sträck.
Jag har ringt 1177 & pratat med dom, fick för en gångs skull prata med en snäll & omtänksam tant, vi ska ata uppmärksamma på att han får vätska i sig samt kissar som han ska. Om det blir värre eller att feber ligger kvar över 39 grader imorgon skulle vi ringa igen & då får vi förmodligen åka in med honom för en koll. Uscha lillskrutten, bli frisk nu!

Kommentarer
Postat av: Nina - mamma till Ebba

Fint! Men Gud, är det inte grymt obehagligt att ringen sitter så tight? Om jag har ringen på mig när jag är ute och går pw i värmen så sväller mina fingrar och ringen blir tight. Usch jag får panik när den sitter åt lite 😆

Svar: Njae, jag tänker inte alls på att ringen sitter tight. Jag får panik om den sitter för löst haha :P
Märy

2013-06-21 @ 13:47:33
URL: http://halmstadsmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!