Midsommarafton 2013

2013-06-22 |07:33:16

Vår midsommarafton var hur mysig & fin som helst, allt var perfekt utom Max dumma feber.
Men framåt kvällen verkade han piggare & vi tog tempen på honom igen, den visade 36,5!! Underbart!
Men trots en normal-temp igen så är max lite seg fortfarande, vilket man kan förstå efter tre dagar med en temp runt 39,5.

Hur som, gårdagen bjöd först på dans kring midsommarstången, fiskdamm & chokladlotteri.
Sen åt vi supergod mat hemma hos några goda vänner till min familj, vi är hos dom varje midsommar. Vi badade även i deras ute-jacuzzi, helt underbart skönt då den är 39 grader året om!

Vid 23tiden åkte vi hemåt, pappa D slängde in barnen i vår bil & åkte direkt mot Nyköping.
Jag tog mina föräldrars bil & lassade in mina föräldrar & skjutsade hem dom först innan jag åkte hemåt jag med. Mamma & pappa ska låna kidsen idag & över natten så då skjutsar jag dit dom med deras bil senare & så tar jag bussen hem igen.
(Haha jösses jag har nog inte åkt sån landsortsbuss sen jag gick i skolan!)

https://cdn1.cdnme.se/567741/7-3/pic_51c536c4e087c32036fc206b.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!