Nästan hemma

2013-06-29 |21:49:52

Nu är vi bara någon mil hemifrån.
Åh det ska bli så skönt att sova i sin egen säng istället för att sova nackspärr-stilen i en buss.

Är himla nöjd med dagen & allt som jag har köpt, kalaset gick på runt 3000kr men åh så mycket bra grejer det blev!
Nu vill jag bara hem, av med alla kläder & slänga mig i sängen & sova.
Men jag tror däremot att min karl är nyfiken på alla inköp så ska nog visa dom lite snabbt för honom först.
Det är faktiskt kul att ha en sambo som älskar shopping & gärna spenderar en hel dag på exempelvis Ikea, mer såna karlar åt folket!

.....och nu kom regnet, usch & fy! Tur att vi har bil så vi slipper släpa allt hem i regnskuren.


Jag lär däcka sen, så godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!