Sjukstuga

2013-06-19 |20:22:32

Dålig uppdatering idag, förlåt hörrni.
Anledningen är enkel - Max har fått feber. Han ligger mellan 39,1-39,5 grader stackarn, hans panna är så varm att man kan steka ägg på den. Usch lillskrutten.
Det måste vara tänder på gång?
Han har varit supergnällig hela dagen & sovit ca 20 minuter i sträck som mest, annars knappt alls. Nu sover han sen ungefär en timme, men jag har fått gå in & gett honom nappen 3 ggr redan så det här blir nog ännu en lååååång natt...
(Han får Alvedon med 4-5 timmars mellanrum, men den verkar inte lindra särskilt mycket för honom)

Jag ska faktiskt sova redan nu, barnen sover (för stunden iaf) så det är bäst att passa på.


Godnatt på er, håll tummarna för att Max feber försvinner spårlöst inatt & att han är vår glada lilla skrutt imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!