Tröttmössan

2013-06-24 |10:10:38

Försöker få Max att ta dinapp 3 till flaskan men han totalvägrar! Jag har försökt då & då i 1,5 månad men nejdå han äter bara 10-20 ml & sen slutar han & blir arg. Antar att det är för att det kommer för mycket på en gång?
Puh, jag vill ju kunna byta dinapp så han så småningom kan börja få välling (det går inte med dinapp 2 som han har nu & dinapp 3 är från 4 månader)..

Någon som har ett bra tips? Eller har varit med om något liknande?


Hur som, har precis fått i honom 15 ml med dinapp 3 & nu sover han i mitt knä. Gullskrutten, det var visst någon som var en riktig tröttmössa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!