Bra natt!

2013-03-03 |06:50:12

Max sov mellan 22-02, sen åt han & hade lite svårt att komma till ro men somnade om efter en stund, sen sov han mellan 02.30-04.30, sen bökade han en del & somnade till slut när D höll om honom, då sov han 05.00-06.30 & nu är vi uppe.

Om man jämför med hur han har varit alla andra nätter så var det är en UNDERBAR natt! Fler såna tack!

Leo hade feber inatt igen, skumt det där med att det bara är på natten?!
Så han har krånglat massor, därav en halvdålig sömn för mig ändå men ändå bättre än vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!